ساخت و ساز شیرجه در مورد مصاحبه با اقتصاددانان

 و نشیب های اقتصادی آشفته ایالات متحده می پردازد. برای قسمت اول اینجا را کلیک کنید


در حالی که هیچ کس نمی تواند ادعا کند دقیقاً می داند که اقتصاد ایالات متحده به کجا هدایت می شود ، کمبود شاخص هایی وجود ندارد که بتواند درمورد سلامت اقتصادی کشور کمک کند. اینها شامل شاخص های تولید ، بازار سهام ، عملکرد شرکتهای بزرگ ، هزینه های مصرف کننده و نرخ بهره است.


علاوه بر صداپیشه های ملی که برای همه مشاغل مشترک است ، چندین شاخص وجود دارد که مخصوص صنعت ساخت و ساز است. از درآمد کاترپیلار گرفته تا احساسات سازنده و صورتحساب معماران ، رهبران ساخت و ساز به انواع علائم اقتصادی تکیه می کنند تا بدانند که رکود اقتصادی قریب الوقوع است.


ساخت و ساز شیرجه در مورد مصاحبه با اقتصاددانان برجسته صنعت و دو پیمانکار در مورد دریافت سیگنالهایی که مهمترین آنها در پیش بینی چگونگی کرایه گذاری ساخت و سازها در سالهای آینده است مصاحبه کرد. آن ها هستند:


انیربان باسو ، اقتصاددان ارشد سازندگان و پیمانکاران وابسته

دالیس کریستنسن ، CFO ، ساخت لایتون

رابرت موری ، اقتصاددان و معاون رئیس جمهور از Dodge Data & Analytics

Stacy Scopano ، CTO ، Skender

کن سیمونسون ، اقتصاددان ارشد پیمانکاران عمومی وابسته آمریکا

علائم چیست؟

در بررسی اخیر خوانندگان Construction Dive ، اکثر پاسخ دهندگان موافق بودند که شاخص های اقتصادی برای آنها مهم است. آنها گفتند که رفاه صنایع وابسته ، زنگ شماره 1 است که از آنها برای ردیابی چشم انداز اقتصادی برای مشاغل خود استفاده می کنند. پاسخ دهندگان گفتند که آنها به معماران ، تولید کنندگان تجهیزات سنگین ، سازندگان خانه ، شرکت های جرثقیل ، بیل مکانیکی و حتی فروشندگان بولدوزر نگاه می کنند تا ببینند که آیا کند شدن سرعت در افق وجود دارد یا خیر.


باسو به فهرست Billings Index AIA توجه می کند ، که یک نگاه نهم به 12 ماهه به آینده فعالیت های ساخت و ساز غیر مسکونی ساختمانی می دهد. تغییر در فعالیت صدور صورتحساب معماران می تواند نشان دهنده روند صعودی یا کندی برای بنگاه های ساختمانی در آینده نزدیک باشد.


اسکوپانو این فهرست را از نزدیک تماشا می کند. وی به ساخت و ساز شیرجه گفت: "این یک قناری در معدن زغال سنگ است." "هنگامی که افت می کند ، همبستگی بالایی وجود دارد که چند ماه بعد ، ساخت و ساز شروع می شود و پیشنهادات پروژه کاهش می یابد."


سیمونسون گفت که او همچنین به بودجه AIA نگاه می کند اما فکر نمی کند که آنها سیگنال روشنی در مورد جهت هزینه های ساخت و ساز ارائه دهند. وی گفت: "این ارتباط بین تغییر در صورتحساب ماهانه گزارش شده توسط نمونه ای از بنگاه های معماری و میزان هزینه های ساخت و ساز ، که بیانگر شروع های گذشته و همچنین موارد جدید است ، همراه با پروژه های زیادی که ممکن است معماران را درگیر نکنند ، بسیار گسترده است."


سیمونسون خاطرنشان کرد: اوج قبلی در هزینه های ساخت و ساز در فوریه 2006 اتفاق افتاد که در آن از بین رفته بودجه های مسکونی. اما مخارج غیر مسکونی خصوصی تا سال 2008 به اوج خود نرسید و ساخت و سازهای عمومی در سال 2009 ، پس از آن که مخارج غیر مسکونی و غیر مسکونی کاهش یافت.


البته ، هزینه مواد تفاوت زیادی برای مزایای ساخت و ساز دارد و جنگهای تجاری اخیر بین ایالات متحده و چین عنصر عدم اطمینان را به خطوط پایین سازندگان افزوده است. اسکوپانو گفت که وی این هزینه ها را از نزدیک مشاهده می کند.


وی گفت: "قیمت کالاهایی مانند الوار و فلز به طرز چشمگیری بر رقمی که ممکن است ماه ها قبل پیشنهاد داشته باشیم تأثیر می گذارد ، اما اکنون ممکن است ما را با قیمت های بعدی - و غالبا بالاتر" ما را در معرض زیان قرار دهیم. "


کار و وام

چهل درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که وضعیت اشتغال در ساخت و ساز نقش اصلی را در نشان دادن سلامت صنعت ایفا می کند. سیمونسون موافقت کرد و گفت دو شاخص برتر وی اشتغال در ساخت و ساز و اشتغالزایی در ساخت و ساز است.


سیاست و بودجه دولت نیز در چگونگی کرایه صنعت از جاده نقش دارد. تمایل دولت فدرال برای تأمین بودجه پروژه های زیربنایی شاخص برجسته بسیاری از اقتصاددانان از جمله موری است.


تخصیص اعتبارات فدرال برای سال مالی آینده برای برنامه هایی مانند برنامه بزرگراه کمک فدرال یا مهندسین مهندسین ارتش آمریکا نشانه ای از آنچه را می توان برای انواع پروژه ها از قبیل بزرگراه و ساخت پل ، پروژه های فاضلاب طوفان و کنترل سیلاب ، آب انتظار داشت ، ارائه می دهد. وی گفت که پروژه های تأمین و فاضلاب.


استانداردهای وام نیز یک معامله مهم است ، و موری گفت که وی بررسی های سه ماهه ای از افسران وام های بانکی که توسط فدرال رزرو انجام شده است را بررسی می کند تا از در دسترس بودن بودجه برای پروژه های ساختمانی آگاهی یابد. وی همچنین سطح بدهی های شرکتهای آمریکایی را که در سالهای اخیر رو به افزایش است ، مورد توجه قرار می دهد و می تواند رشد کند را تهدید کند.


شاخص های محلی

علاوه بر اینکه به واشنگتن و وال استریت نگاه می کنیم ، بسیاری از رهبران شرکت می گویند که از آنچه در حیاط خانه هایشان رخ می دهد نیز پیروی می کنند تا در مورد نشاط و شادابی این صنعت مطالعه کنند.


اسکوپانو گفت که وی شاخص های محلی مانند داده های اشتغال و اجاره دفتر در شیکاگو را ردیابی می کند ، که در چند سال گذشته منجر به افزایش این کشور در سال می شود.


"این پرش های بزرگ توسعه دهندگان را به ساخت و سازهای جدید تحریک می کند. a

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد